בכנסים ותערוכות, זה לא קל לבלוט מעל כל הרעש והאקשן סביבכם. אתם צריכים משהו שיגרום לאנשים לעצור ולהיכנס לביתן שלכם, ולא סתם לעבור לידכם. תחשבו על זה: מזיגה עצמית של בירה קרה ומרעננת – אתם לא צריכים להיות גאונים כדי להבין שזה מה שיגרום לאנשים לעצור, לקחת לגימה, ולהישאר לדבר איתכם. זה משדר קלילות וכיף, וזה בדיוק מה שהמותג שלכם צריך.
2. שיחות קלילות ומפגשים שלא שוכחים
בירה = שחרור. אנשים מרגישים יותר בנוח כשהם יכולים לקחת רגע להירגע עם כוס בירה והרי מה הכיף בכנס אם לא לפגוש אנשים, לשוחח, ולבנות קשרים חדשים? מערכת המזיגה תהפוך לנקודת מפגש חברתית בביתן שלכם. כולם יתאספו סביב, יחייכו ויתחילו לדבר – על המוצר שלכם, כמובן.
3. חוויית מותג שהולכת עם האורחים הביתה
חברות אחרות יכולות לתת פליירים ומתנות קטנות, אבל אצלכם יזכרו את הבירה. חוויות נשארות בזיכרון הרבה יותר חזק מכל מוצר פרסומי. אתם תיזכרו כחברה החדשנית הזאת שהפכה את הכנס להרבה יותר כיפי. זה יצרוב את המותג בראש של המבקרים ויגרום להם לחזור אליכם.
4. בלי דאגות, הכל עלינו
תכלס, הדבר האחרון שאתם רוצים זה להתעסק עם לוגיסטיקה של ציוד. אל דאגה! הצוות שלנו דואג להכל – מההתקנה ועד התפעול, אנחנו נוודא שהכל עובד חלק. אתם יכולים להתרכז במה שבאמת חשוב – לדבר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהשאיר רושם.
5. הגברת המרות בקלות
זה מדע פשוט: יותר זמן שאנשים מבלים אצלכם = יותר הזדמנויות לשיחות איכותיות. עם הבירה במרכז, יש לכם זמן ללכוד את תשומת הלב של המבקרים ולהתחיל שיחה שתוכל להתפתח לפגישות אחרי הכנס ואולי אפילו לעסקאות חדשות.
אז אם אתם מחפשים איך לקחת את הביתן שלכם לשלב הבא ולהפוך אותו למרכז העניינים בכנס הבא, **BeerBar** כאן בשבילכם עם מערכת מזיגת בירה שתגרום לכולם לדבר עליכם. אנחנו כאן כדי להפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת ולוודא שתבלטו מעל המתחרים.